Kūnų virsmas turi būti proporcingas

Per viziją Sanat Kumara pakvietė pasikalbėti kasdieniais klausimais. Jis sako, jeigu nebūčiau keitusi savo gyvenimo būdo, tai būčiau gyvenusi iki 75-78 metų. Dabar aš galiu pragyventi iki 99 metų, bet tris metus gulėsiu lovoje ir būsiu nedarbinga. Ir toks variantas Mokytojų netenkina. Sako, yra galimybė dar pratęsti gyvenimo metus vieneriais metais ir tais paskutiniais metais galėčiau būti sveika ir darbinga, bet tokiu atveju jau dabar turiu prisižiūrėti savo fizinį kūną. O tam labiausiai padėtų tai, kad kas rytą daryčiau 5 Tibeto pratimus. (aš juos vis bandžiau daryti, bet valios stoka ir tingėjimas vis paima viršų).  Šie paprasti 5 pratimai gali suteikti man galimybę gražiai ir sveikai nugyventi paskutiniuosius savo gyvenimo metus. Tuo labiau, kad sumažinau cukraus vartojimą. Jį reikėjo sumažinti tiek dėl fizinės sveikatos, tiek dėl geresnio energetinio pralaidumo.

Toliau mintys sukosi apie žmogaus tobulėjimą, kuris turi vykti palaipsniui ir kartu subalansuotai. Nežinau ar tiksliai pavyks perteikti mintį, bet pasistengsiu. (Apie tai per seansą kalbėjo Viešpats Sūrja).

Kai žmogus yra jaunas, pilnas gyvenimiškos veiklos ir skubėjimo, jo mityba turi būti plataus asortimento. Tai ir mėsa, ir žuvis, ir visi kiti produktai, kurie nėra kenksmingi dėl jų gamybos proceso. Jaunas žmogus turi miegoti 8-9 val. Miego stoka išsekina fizinį kūną, kuriam dienos metu reikia daug jėgų. Jaunas žmogus dar nelabai kreipia dėmesio į savo dvasinį pasaulį, todėl jis gyvena tam tikrame ritme, kur ir reikalingas įvairus maistas ir miegas. Dirbant fizinį darbą taip pat reikalingas sunkesnis maistas. Mažiau judamam darbui – lengvesnis maistas. Kai žmogus bręsta, jo fizinė veikla pradeda silpnėti, jis nebegali padaryti tiek, kiek jaunas būdamas. Bet gilėja jo mąstymas, atsiranda vidiniai ieškojimai, atsiveria kelias į savęs pažinimą. Vadinasi, žmogus pereina į kitą etapą. Ir čia turi keistis viskas, tiek fizinio kūno priežiūra, tiek gebėjimas valdyti savo jausmus ir mintis. Žodžiu, virsme turi dalyvauti visi kūnai vienodai proporcingai. Jeigu tu labai pasinersi į dvasinius ieškojimus ir paniekinsi savo kūną – jis nusilps. Negalima atsisakyti fizinės veiklos (ar sporto), negalima nuo mėsos valgymo iš kart pereiti prie žaliavalgystės. Tai šokas kūnui, kuris gali išprovokuoti ligas. Negalima labai užsiiminėti dvasinėmis praktikomis ir nekeisti savo minčių ir jausmų, bei veiksmų. Tada gali išprovokuoti psichologinį šoką ir tu vietoj dvasingo žmogaus gali tapti dvasiniu ligoniu. Viskas turi būti subalansuota: atsiverti dvasinėms žinioms palaipsniui, suderinus su tuo tiek savo gebėjimą valdyti jausmus ir mintis, tiek keičiant mitybą, gyvenimo būdą. Einant dvasingumo keliu jau reikia atsisakyti mėsos, alkoholio, kai kam ir kavos, žuvies, cukraus. Miego tada pakanka 7 valandų per parą, bet jis vis dar reikalingas. Reikia sportuoti, palaikyti fizinį aktyvumą ir tada galima užsiiminėti dvasinėmis praktikomis daugiau. Dar vėlesniame etape, maisto reiks dar mažiau, miego taip pat mažiau. Daugiau bus reikalinga tiesiog budrumo stadija, kai kūnas ilsisi, o tu bendrauji su Mokytojais. Norint gyventi tik dėka Saulės energijos, reikalingas visiškas fizinio kūno išsivalymas, prisiderinimas prie pokyčių ir gebėjimas valdyti savo mintis, jausmus, veiksmus. Gebėjimas išskleisti besąlyginę meilę, budistinę ramybę. Tokiu atveju, bet kokia negatyvi mintis ar jausmas, pažeistų energetinio kūno balansą ir patys save sudegintumėte, sunaikintumėte. Nes jūsų kūnuose nebebūtų jokio negatyvumo. Iš savęs išleisdami blogą mintį ar jausmą, sukeltumėte pažeidimus ir fiziniame kūne. Kol nemokėsite gyventi visiškoje harmonijoje su Dievu, tai ir nesvajokite apie išgyvenimą tik Saulės energijos dėka. Viskam savas laikas ir viskas turi keistis kartu. Tiek fizinis kūnas, tiek emocinis, tiek mentalinis, tiek dvasinis. Mokytojai juk nuolat aiškina, kad negalimi jokie stebuklai, jeigu pats nesistengsi savęs suvaldyti ir keisti. Pirmiausia, reikalingas darbas su savimi, tik su savimi.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Blogą talpina WordPress.com. | Sukūrė: Anders Noren

Aukštyn ↑

%d bloggers like this: